...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Радий вітати Вас на сторінках Блогу! Сподіваюся, що він буде цікавим і корисним для Вас.

Опис досвіду роботи

ПІБ вчителя: Шамрай Олександр Григорович,
учитель історії, правознавства і громадянської освіти
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Науковий ступінь: кандидат історичних наук
Педагогічне кредо:
«Зумій запалити іскорку творчості, бажання, навчи
працювати точно й акуратно – пожнеш подвійний
успіх, щастя творчої співпраці».

Олександр Григорович переконаний, що тільки там, де навчання виступає невід’ємною частиною багатогранного духовного життя, – воно для дитини буде бажане і захоплююче.

Назва освітньої інновації: технологія розвитку критичного мислення.
Мета: розвиток в учнів здатності критично мислити та раціонально застосовувати в житті
знання.

Завдання – готовність і вміння роздумувати над прочитаним, бути учасником соціальної дії, вчитися користуватися медіатекстами, бути аналітиком, учиться контактувати в соціумі,
розвивати комунікацію, бути демократичним, гуманним. Олександр Григорович у процесі розвитку критичного мислення керується інтегральною лінією сучасної освітньої парадигми, направляє учнів на осмислення проблеми в цілому, створює умови для пошукової творчої діяльності, організовує багаторівневу самостійну діяльність учнів. При  використанні даної технології на уроках історії, правознавства, громадянської освіти перед учнем вiдкриваються нові можливостi співпрацi зi своїми ровесниками, вибудовується траєкторія особистісного зростання.

Результати: результатом технології розвитку критичного мислення у величезному потоці інформації є можливість вибрати головне, необхідне саме зараз. Майбутнє відкривається лише тим, хто зуміє критично осмислити отриману інформацію і виробити власний план її реалізації.

Для всіх бажаючих настають сприятливі умови розвитку інтересу до нового, творчості, неупередженого мислення, що сприяє набуттю соціального досвіду, такого важливого у житті
кожного із нас.

«…Учителем учителів… можна стати лише тоді, коли з кожним
днем усе більше заглиблюєшся в деталі, в тонкощі педагогічного процесу».
В. О. Сухомлинський.

 

 

Посилання:

http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/2632

ОПИС ДОСВІДУ 1991-1998, 2000-2003 рр.

Опис досвіду роботи Шамрая О.Г. 2002 рік за період 1998-2002 рр. – 3